Hoe betalen we je terug?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald.

Heb je met iDEAL betaald?

Dan storten wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan ook storten we het bedrag terug op je ideal of creditcard rekening. Wij hebben geen inzage in jouw rekening gegevens. Alles wordt geregeld met onze betaalprovider Multisafepay via een beveiligde SSL verbinding (meer over een SSL verbinding lees je hier). Ben je in één van onze winkels geweest en heb je daar betaald? Dan vragen wij je rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.


Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van je terugbetaling kun je helaas niet ergens terugvinden, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is gedaan.


Ik heb geen terugbetaling ontvangen.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. We betalen altijd 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met [email protected].


Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

Op je Eurofuncenter account kun je je factuur gemakkelijk downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en geef je ordernummer door. Wij sturen je dan direct de juiste factuur toe.