Je bestelling afrekenen

Bij Eurofuncenter kun je op veel verschillende manieren. Hieronder lees je welke. 

Uw online betalingen via iDeal, Mister Cash of Credit card worden rechtstreeks geregeld via een veilige Secure Socket Layer verbinding (SSL). SSL is het gebruikte veiligheidsprotocol op het Internet en wordt gebruikt voor het coderen van data die uitgewisseld worden tussen een consument en een server. SSL is een manier van coderen van gegevens waardoor het voor derden niet mogelijk is berichten te lezen. Alle browsers ondersteunen SSL en geven dan ook aan wanneer deze beveiliging van kracht is. Het vormt een wereldwijde standaard voor veilig betalen via Internet.

Onze betaalprovider is Mollie. Zij verzorgen onder andere onze iDeal en Paypal betalingen. Na betalen kom je automatisch weer terug op onze website in het bedank venster. Zodra de betaling is gedaan ontvangen wij de melding dat de betaling is verwerkt. Vervolgens wordt de bestelling ingepakt en naar het opgegeven adres verstuurd. Wij hebben/krijgen geen inzage in de betaalgegevens en rekeningnummers van onze klanten.

Betaaloptie Kosten Bijzonderheden
iDEAL Gratis - Gemakkelijk en snel betalen. Snel geleverd!
Vooruitbetaling met bankoverschrijving Gratis - In de regel kan dit een paar dagen langer duren voordat wij uw pakket versturen.
Mister Cash (BE) Gratis - Gemakkelijk en snel betalen. Snel geleverd!
PayPal Gratis - Handig met je eigen Paypal account en aankoop verzekerd. Snel geleverd.
Credit Card Gratis - Gemakkelijk en snel betalen. Snel geleverd! Retourbetaling laten soms lang op zich wachten!
Klarna Gratis - Wil je zekerheid, betaal dan achteraf. Bij ontvangst van de goederen betaal je aan Klarna

 

 

 

 

 

 


iDEAL
Heeft u een bankrekening bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers en toegang tot internetbankieren? Dan is betalen met iDeal een veilige en gemakkelijke oplossing om je bestelling bij ons te betalen. Je rekent af in je eigen vertrouwde omgeving. In het betaalvenster kan je aangeven dat je met iDeal wilt betalen. Daarna volg je de instructies op het scherm en doe je dezelfde handelingen welke je normaal ook doet met internetbankieren. Het bedrag is direct van uw rekening afgeschreven en wij krijgen een melding dat de bestelling is betaald. We gaan dan gelijk de bestelling verwerken.


Paypal
Betalen met Paypal gaat gemakkelijk en supersnel, tijdens het bestelproces kies je voor de betaalwijze Paypal. Je wordt doorgeleid naar je Paypal account. Na betaling wordt je bestelling gelijk verwerkt zodat je snel je pakje in huis hebt. 


Mistercash (België)
Mistercash is een online betaalsysteem voor onze Belgische vrienden. De betalingen met Bancontact/Mister Cash op het internet zijn volledig beveiligd, meestal door een digipass of kaartlezer. Dat is een veiligheidsmodule die u van uw bank hebt ontvangen als u aan pc-banking doet. Het bedrag is direct van uw rekening afgeschreven en wij krijgen een melding dat de bestelling is betaald. We gaan dan gelijk de bestelling verwerken om te versturen.


Creditcard
Bij ons kunt u betalen met de vernieuwde, nog beter beveiligde methodes van Eurocard/Mastercard Securecode en Verified by Visa. Ook deze betalingen lopen via onze payment service provider Multisafepay. Het bedrag wordt direct verrekend en wij worden door uw bank geïnformeerd, zodat je bestelling dezelfde dag nog kan worden verwerkt. Het kan gebeuren dat een creditcard en landcode niet overeen komt. Wij moeten dan de transactie handmatig goedkeuren. Het kan gebeuren dat wij dan even contact met je opnemen hierover.

Let op! Bij het retourneren van je aankoopbedrag op je creditcard kan het 2 - 6 weken duren alvorens het bedrag weer terug op je kaart staat. Wij storten direct na de retour het geld terug, de creditcard maatschappijen doen er alleen erg lang over. Via Paypal staat het geld direct op je rekening en bij iDeal staat de retour betaling binnen 3 werkdagen weer op de rekening.


Bank- / giro overschrijving
Het te betalen bedrag overschrijven naar onze rekening kan ook natuurlijk. Het is belangrijk dat je in de omschrijving het BEST---- vermeldt, welke je per e-mail ontvangt. Om het bedrag over te maken, gebruik dan onderstaande nummers. Bij deze betaalmethode wordt de zending verzonden zodra het bedrag bij ons op de rekening is bijgeschreven. Doordat er vertraging op het bankverkeer zit, kan dit 1-3 werkdagen duren voordat wij de bestelling kunnen verzenden.


Eurofuncenter helpt je graag met veilig shoppen. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Dan krijgen anderen niet de kans om bijvoorbeeld je gegevens te stelen. Via - excuses voor het technische mambojumbo - SSL worden je transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" (zie afbeelding) in je browser.


Achteraf betalen met Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we je achteraf betalen aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.
Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouwpersoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.


Problemen met betalen. Lees hieronder de oplossing:

Betaling vertraagd:

Voor 16.00 besteld, vandaag verwerkt en verstuurd. Dat is onze belofte en daar mag je op vertrouwen. Zodra je betaling bij ons binnen is, verwerken we altijd direct jouw bestelling. Gaat het wel eens mis? Bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat je betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat je levering om die reden wordt opgeschoven.


Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan gaat er iets niet goed. Wij horen direct de melding te krijgen dat er geld is bijgeschreven en het systeem verstuurd direct de bevestiging. Neem contact op en dan lossen we het samen op!


Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Wat vaak gebeurt is dat je met een creditcard in het buitenland iets besteld, of vice versa. Wij krijgen daar een melding van en lossen het dan handmatig op. Mochten alle alarmbellen aangaan, dan nemen we even contact met je op om het op te lossen. Daarom is het handig om altijd je telefoonnummer in te vullen bij je bestelling.


Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Eurofuncenter vindt het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is gepleegd, wordt geïdentificeerd. Allemaal voor jouw veiligheid!


Bankgegevens:
Eurofuncenter BV - Zevenhuizen (Hoofdkantoor)
Rabobank, Zevenhuizen
IBAN: NL98RABO0385416733
BIC: RABONL2U