0
Review Logo9 @ Kiyoh
0
GRATIS BEZORGING VANAF € 50,-•
TOT 30 DAGEN RUILEN OF RETOURNEREN
WINKELS IN OOSTVOORNE, ZEVENHUIZEN & WEBSHOP 24/7

FAQ

Ik heb een bestelling geplaatst?

Allereerst bedankt voor je bestelling bij Eurofuncenter. Wat gaat er nu gebeuren. We gaan zorgen dat jouw bestelde spullen netjes verpakt en snel bij je worden bezorgd. Omdat we meerdere vestigingen hebben, verzamelen we eerst alles bij ons in Zevenhuizen en dan wordt het verzonden. 

Bevestiging
Bevestiging per mail. Je krijgt van ons een aantal mails met daarin de bevestiging van de bestelling, melding van de vervoerder etc. Krijg je die niet. Check dan even je spam mail.

Status van de order:
Deze krijg je door vanuit de vervoerder welke gekozen is. Dat is meestal ergens rond een uur of 12 in de avond. Krijg je de melding niet, dan kan het zijn dat het pakje nog niet is aangeboden. De track en trace wordt verstuurd naar je opgegeven mailadres.

Factuur:
Deze krijg je automatisch van ons gericht aan je opgegeven mailadres.

Nog vragen?
Dan bel je met 085-2733311 of mail naar [email protected]. We antwoorden je vraag binnen 1 werkdag.

Dus is het nu even in de ruststand en wachten op wat komen gaat. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Eurofuncenter. Misschien kunnen we je overhalen om ons te volgen op onze Facebook pagina. Hier schrijven we onze nieuwtjes en dergelijke.


Verzenden of afhalen

Ons assortiment is op voorraad. Onze bestellingen worden na binnenkomst direct verwerkt. Bestellingen na 18.00 uur de dag erop. Bestellingen die op zondag geplaatst worden zullen op maandag in behandeling worden genomen. 

*GRATIS verzenden in Nederland, België, Luxemburg en Duitsland bij bestellingen vanaf €50,- op ons gehele assortiment. Bij bestellingen onder €50,- vragen we een bijdrage van € 3,45 per bestelling. Bij het bestellen is er ook een keuze mogelijkheid voor een afhaalpunt bij jou in de buurt via Pakje Gemak. Wij verzenden de bestellingen binnen Nederland via PostNL, daarbuiten via UPS. 

*Uitzondering op windsurf- en harde supboards. De verzendkosten voor windsurfboards en -sets, harde SUP-boards en golfsurfboards bedragen in Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg € 24,95. Complete windsurfsets vragen we 49,95 verzendbijdrage. Deze worden verzonden met DSV Freight Forwarders.


Levertijd:

Onze bestellingen worden na binnenkomst direct verwerkt. Mochten wij dat niet halen dan krijg je van ons tijdig een bericht. Mocht je spoed hebben met je bestelling, geef dat aan in de opmerkingen dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Het kan ook voorkomen dat je bestelling direct vanuit de leverancier wordt verzonden, ook wel dropshipment genoemd. In dat geval brengen we je tijdig op de hoogte van de levertijd. In de meeste gevallen wordt een dropshipment binnen 2 - 5 werkdagen bezorgd.


Retourneren

Check onze retourpagina voor de procedure en maak direct een retourlabel aan


Product te klein of te groot en je wilt ruilen?

Stuur je bestelling retour en bestel het nieuwe product op onze website. Je kunt hiervoor ook het retourzending formulier gebruiken. De kosten voor het verzenden zijn ook € 3,45. Omruilen in een van de winkels is natuurlijk geen probleem en gratis.


Verpakkingsmateriaal

Aangezien wij proberen rekening te houden met het milieu versturen wij zoveel mogelijk in gerecyclede dozen. Het gaat tenslotte om de inhoud toch.


Moet ik nog ergens rekening mee houden...?

Let op met snowboards! Onze ervaring leert dat merken die merken met een flip/flop base nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Wij proberen er zo goed mogelijk op te letten dat het juiste plaatje ook matched met wat we opsturen, maar het kan wel eens verschillen. Vraag er specifiek om wanneer je een speciale kleur onderkant wil, dan gaan we ons best doen.


Mijn product is kapotgegaan heb ik garantie...?

Wanneer je bij Eurofuncenter wat besteld dan is het nieuw, ongebruikt en ready to go. Of het moet anders vermeld zijn met zoals bijvoorbeeld met test materiaal. Mocht er onverhoopt wat mis zijn met een product, dan kan je na overleg via +31(0)852733311 of [email protected]het of terugsturen of langs brengen in één van onze vestigingen. Op alle producten zit fabrieksgarantie op fabricagefouten. De duur van deze garantie verschilt per leverancier. Geen garantie zijn schades door overmatig of verkeerd gebruikt. Meestal kan je zelf wel bedenken dat een schade wel of niet onder garantie valt. Mocht je twijfelen neem dan contact op. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Je kunt ons gerust bellen, mailen of persoonlijk komen bezoeken als je: 
• Vragen hebt: wij houden niet van onduidelijkheid en nemen die onduidelijkheid graag zo spoedig mogelijk bij je weg. Daarnaast bestaan er géén domme vragen. Geen enkele reden dus om ze niet te stellen. 
• Suggesties hebt: wij hebben het wiel niet uitgevonden en proberen daarom dagelijks ons aanbod en onze dienstverlening te verbeteren. Jouw input is daarbij van onschatbare waarde. Help ons bij het verbeteren van onze winkels en webshop. Mocht je ons echt heel leuk vinden, plaats dan een positieve review op Kiyoh.


Ik heb een klacht... wat moet ik doen...

Heb je een klacht vertel het ons. Dan lossen we het samen op! We zijn een organisatie gebouwd op mensen en mensen maken wel eens fouten. Dus schroom niet als je wat dwars zit en meld je met een probleem. Komen we er niet uit, wat dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Mocht dat niet lukken dan kun je voor het ultieme gaan en je klacht aanmelden bij het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.


Hoe werkt het met mijn betaling?

De prijzen op het moment van bestelling van een artikel zijn van toepassing. Alle prijzen zijn inclusief de wettelijke bepaalde BTW. Je betaling gaat via een beveiligde SSL omgeving. Je kunt eigen betaalmethode kiezen zoals iDeal, Sofort, Mister Cash en VISA. Meer uitleg over hoe onze betalingen werken vindt je op onze pagina betaalmethoden. 


Gegevens Euro Funcenter
Eurofuncenter B.V. (Hoofdkantoor)
Strandweg 29
2761 DM Zevenhuizen
085 273 33 11
BTW-nummer: NL 8224.10.412.B01
KvK-nummer: 24334262

Bankgegevens
Rabobank Zevenhuizen
IBAN: NL98RABO0385416733
BIC: RABONL2U

 

Heb je al een account

Dan kun je hieronder inloggen of een account aanmaken

Hoe bereik je onze klantenservice

Bel ons

Kies 1 voor Zevenhuizen
en Oostvoorne een 3

0031852733311

E-Mailadres

Stuur je vraag per email.
Wij antwoorden binnen een dag.
Een beller is sneller ;-)

Email us

Social media

Wij zijn heel sociaal!

9Review LogoWij scoren een 9 op Kiyoh

Eurofuncenter

Strandweg 29 en aan het Oostvoornse Meer 3
Zevenhuizen of Oostvoorne
Nederland Bekijk op Google Maps

NL8224.10.412.B01
24334262