Garantie-Klachten

Garantie

Soms heb je pech met een aankoop. Of hij raakt beschadigd met transport of na gebruik pakt het niet zo lekker uit. We leveren artikelen die bij de fabrikanten getest zijn door 's werelds beste topatleten in hun gebied. Desondanks kan er een maandagochtend product tussen zitten. Wij geven om onze en uw producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Normaiter zit er een jaar garantie op een aangekocht product, mits anders vermeld bij de leverancier of merk.

Klachten

Ai. Dat is niet leuk natuurlijk. We doen ons best om jou als klant de beste producten en service te bieden. Maar we zijn mensen en daar gaat wel eens wat fout. Betekend niet dat jij daar de dupe van moet worden. Dus lossen we het samen op. Wat te doen bij een klacht. Mail direct naar klantenservice@eurofun.nl of bel met 085 2733311. Komen we er niet uit, dan is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.