Betaling vertraagd

Voor 16.00 besteld, vandaag verwerkt en verstuurd. Dat is onze belofte en daar mag je op vertrouwen. Zodra je betaling bij ons binnen is, verwerken we altijd direct jouw bestelling. Gaat het wel eens mis? Bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat je betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat je levering om die reden wordt opgeschoven.


Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan gaat er iets niet goed. Wij horen direct de melding te krijgen dat er geld is bijgeschreven en het systeem verstuurd direct de bevestiging. Neem contact op en dan lossen we het samen op!


Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Wat vaak gebeurt is dat je met een creditcard in het buitenland iets besteld, of vice versa. Wij krijgen daar een melding van en lossen het dan handmatig op. Mochten alle alarmbellen aangaan, dan nemen we even contact met je op om het op te lossen. Daarom is het handig om altijd je telefoonnummer in te vullen bij je bestelling.


Waarom controleren wij creditcard betalingen?

Eurofuncenter vindt het belangrijk om onze klanten te beschermen tegen frauduleuze betalingen. Creditcard betalingen zijn namelijk gevoelig voor fraudeurs. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Een betaling wordt afgekeurd wanneer bijvoorbeeld de CVC-code of vervaldatum van de creditcard niet goed is ingevuld, maar ook wanneer er een onveilige wifi-locatie, waar fraude is gepleegd, wordt geïdentificeerd. Allemaal voor jouw veiligheid!