Klanten FAQ

Wat voor ons vanzelfsprekend is kan voor jouw als klant onduidelijk zijn. Hieronder volgt een korte opsomming van wat wij voor jou gaan doen als je bij ons klant wordt...

Ik heb een bestelling geplaatst en wat nu...?

Bedankt voor je bestelling bij Eurofuncenter. Wat gaat er nu gebeuren. We gaan zorgen dat jouw bestelde spullen netjes verpakt en snel bij je worden bezorgd. Omdat we meerdere vestigingen hebben, verzamelen we eerst alles bij ons in Zevenhuizen en dan wordt het verzonden. 

Bevestiging
Bevestiging per mail. Je gaat van ons een aantal mails krijgen met daarin de bevestiging van de bestelling, melding van de vervoerder etc. Krijg je die niet. Check dan even je spam mail.

Status van de order:
Deze krijg je door vanuit de vervoerder welke gekozen is. Dat is meestal ergens rond een uur of 12 in de avond. Krijg je de melding niet, dan kan het zijn dat het pakje nog niet is aangeboden. De track en trace wordt verstuurd naar je mailbox

Factuur:
Deze krijg je automatisch van ons in je mailbox

Nog vragen?
Dan bel je met 085-2733311 of mail naar klantenservice@eurofun.nl. We proberen je vraag binnen 30 minuten te beantwoorden.

Dus is het nu even relaxen en wachten op wat komen. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Eurofuncenter. Misschien kunnen we je overhalen om ons te volgen op onze google+ pagina. Hier schrijven we onze blogjes en dergelijke. Google+

Wist je dat we ook 5 echte winkels hebben in de randstad. Check onze winkelpagina


Afhalen

Wanneer je kiest voor afhalen in één van onze vestigingen dan gaan wij zorgen dat de spullen in de desbetreffende vestiging op jouw naam komen te staan. Gezien ons intern transport kan daar wel eens een dagje overheen gaan. Je wordt altijd via de email of telefoon ingelicht wanneer het voor je klaarstaat om opgehaald te worden.


Hoe zit het met verzenden...?

Wij verzenden GRATIS in Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg vanaf bestellingen van €49,95

Dit geldt voor Nederland, Belgie, Duitsland en Luxemburg op ons gehele assortiment. Behalve gieken, windsurf- en supboards. Meer info over de verzendkosten vindt je op onze pagina Levertijd - Verzendkosten

Levertijd: Wij hanteren een levertijd van voor 16.00 besteld, dezelfde dag verzonden. Mochten wij dat niet halen dan krijg je van ons een bericht. Mocht je bloedspoed hebben met je bestelling, geef dat aan in de opmerkingen dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

En als ik wil ruilen of retourneren, wat moet ik dan doen...?

Ruilen & Retourneren*
Het retourneren van je online bestelling is mogelijk binnen 14 dagen na verzending van de bestelling. Je vindt de verzenddatum op geleverde factuur en kassabon. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Alleen mogelijk bij ongebruikte artikelen.

Onze retour procedure:
1. Retoursturen van je aankoop is niet gratis, maar we rekenen je het netto bedrag door wat wij kwijt zijn aan het retoursturen van het pakketje en dat is €3.95
2. Bij de zending zit een formulier en een retoursticker. Bij retour sturen graag de sticker op de doos plakken en formulier voorzien van de gevraagde info. 
3. Afgooien bij de post. De verzendkosten zijn dan al betaald door ons, dus je hoeft verder niks te doen.
4. De verzendkosten worden verrekend met de refund van het aankoopbedrag.

Gebruik voor het terugsturen van je bestelling aub ook het retour-formulier. Dan kunnen we je return het snelst afhandelen. Zit die er niet bij. Download het retourformulier hier

Het artikel dient ten allen tijde ongebruikt te zijn en verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker. Het passen van kleding of wetsuit zien we niet als gebruik, een kite oppompen en er een dag mee varen wel...

Aangezien wij proberen rekening te houden met het milieu versturen wij zoveel mogelijk in gerecyclede dozen. Het gaat tenslotte om de inhoud toch.

Moet ik nog ergens rekening mee houden...?

Let op met snowboards!
Onze ervaring leert dat merken die merken met een flip/flop base nog wel eens voor verrassingen kunnen zorgen. Wij proberen er zo goed mogelijk op te letten dat het juiste plaatje ook matched met wat we opsturen, maar het kan wel eens verschillen. Vraag er specifiek om wanneer je een speciale kleur onderkant wil, dan gaan we ons best doen.


Hij is nu al stuk... heb ik garantie...?

Wanneer je bij Eurofuncenter wat besteld dan is het nieuw, ongebruikt en ready to go. Mocht er onverhoopt wat mis zijn met een product, dan kan je na overleg via 0852733311 of klantenservice@eurofun.nl het of terugsturen of langs brengen in één van onze vestigingen. Op alle producten zit fabrieks garantie op fabricagefouten. De duur van deze garantie verschilt per leverancier. Geen garantie zijn schades door overmatig of verkeerd gebruikt. Meestal kan je zelf wel bedenken dat een schade wel of niet onder garantie valt. Mocht je twijfelen neem dan contact op. Dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

Je kunt ons gerust bellen, mailen of persoonlijk komen bezoeken als je: 
• Vragen hebt: wij houden niet van onduidelijkheid en nemen die onduidelijkheid graag zo spoedig mogelijk bij je weg. Daarnaast bestaan er géén domme vragen. Geen enkele reden dus om ze niet te stellen. 
• Suggesties: hebt; wij hebben het wiel niet uitgevonden en proberen daarom dagelijks ons aanbod en onze dienstverlening te verbeteren. Jouw input is daarbij van onschatbare waarde. Help ons bij het verbeteren van onze winkels en webshop. Geef je review op Kiyoh en krijg een kortingscode voor je volgende aankoop.

Ik heb een klacht... wat moet ik doen...

Heb je een klacht vertel het ons. Dan lossen we het samen op! We zijn een organisatie gebouwd op mensen en mensen maken wel eens fouten. Dus schroom niet als je wat dwars zit en meld je met een probleem. Komen we er niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Mocht dat niet lukken dan kun je voor het ultieme gaan en je klacht aanmelden bij het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Maar zover laten we het niet komen.


Hoe werkt het met mijn betaling

De prijzen op het moment van bestelling van een artikel zijn van toepassing. Alle prijzen zijn inclusief de wettelijke bepaalde BTW. Je betaling gaat via een beveiligde SSL omgeving. Je kunt eigen betaalmethode kiezen zoals iDeal, Sofort, Mister Cash en VISA. Meer uitleg over hoe onze betalingen werken vindt je op onze pagina betaalmethodes. 

Gegevens Euro Funcenter
Euro Funcenter B.V.
Strandweg 29
2761 DM Zevenhuizen
085 273 33 11
BTW-nummer: NL 8224.10.412.B01
KvK-nummer: 24334262

Bankgegevens
Rabobank Zevenhuizen
IBAN: NL98RABO0385416733
BIC: RABONL2U